Reklamace

Něco není v pořádku? 

Pro všechny naše výrobky zakoupené v našem internetovém obchodě platí stejné podmínky, které Vám umožňují reklamovat zboží do 2 let od data nákupu a jsou v souladu s Reklamačním řádem

Jak reklamovat výrobek?

1. Nejprve si vytiskněte formulář, který naleznete ZDE

2. Vytisknutý formulář důkladně vyplňte 

3. Zboží, které reklamujete společně s vytisknutým a vyplněným formulářem zabalte a zašlete na adresu:

Lovely Little Shop

Melantrichova 9 

110 00 Praha

4. Pokud budete chtít ušetřit na dopravě, můžete nám svou reklamaci přinést na naši kamennou prodejnu spolu s vytisknutým a vyplněnám formulářem. (Adresa kamenné prodejny je stejná jako u bodu č. 3)

5. Na vyřízení reklamace máme 30 dní od data přijetí reklamovaného výrobku, ale budeme se snažit ji vyřešit co nejrychleji.

6. O průběhu reklamace Vás budeme informovat emailem.

7. V případě reklamace bude poškozené zboží opraveno anebo vyměněno za jiné (odpovídající cenové hladině tedy plnohodnoté)

8. Pokud nebude oprava nebo výměna možná, vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku.