Reklamace

Něco není v pořádku? 

Pro všechny naše výrobky zakoupené v našem internetovém obchodě platí stejné podmínky, které Vám umožňují reklamovat zboží do 2 let od data nákupu a jsou v souladu s Reklamačním řádem

Jak reklamovat výrobek?

1. Nejprve si vytiskněte formulář, který naleznete ZDE

2. Vytisknutý formulář důkladně vyplňte 

3. Zboží, které reklamujete společně s vytisknutým a vyplněným formulářem zabalte a zašlete na adresu:

Lovely Little Shop

Melantrichova 9 

110 00 Praha

4. Pokud budete chtít ušetřit na dopravě, můžete nám svou reklamaci přinést na naši kamennou prodejnu spolu s vytisknutým a vyplněnám formulářem. (Adresa kamenné prodejny je stejná jako u bodu č. 3)

5. Na vyřízení reklamace máme 30 dní od data přijetí reklamovaného výrobku, ale budeme se snažit ji vyřešit co nejrychleji.

6. O průběhu reklamace Vás budeme informovat emailem.

7. V případě reklamace bude poškozené zboží opraveno anebo vyměněno za jiné (odpovídající cenové hladině tedy plnohodnoté)

8. Pokud nebude oprava nebo výměna možná, vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku.

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.